panel

fsNetwork

۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
دفتر فروش
  • Phone: ۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
  • Email: sales@digiseo.ir
دفتر فنی
  • Phone: ۰۲۱-۶۶۳۷۸۸۵۸
  • Email: technical@digiseo.ir
QR Code دیجی سئو

  • عنوان:
    پیام:

container

content

  • ۲۱ روش برای افزایش بازدید و سئو سایت (قسمت اول)
    ۲۱ روش برای افزایش بازدید و سئو سایت (قسمت اول)

    (نویسنده: Andrew Dumont)

    چه چیزی باعث نوشته شدن این مقاله شد؟

    من می‌خواستم لیستی از "هک" هایی که طی سالها از آنها استفاده کرده را بیان کنم. همین طور می‌خواستم سایر استارت آپ‌ها را نیز بیان کرده و دیدگاهی همه جانبه در مورد نحوه رشد استارت آپ بیان کنم. در این پست، من  بر لیست اولیه نرم‌افزارها و استارت‌آپ‌های اینترنتی  تمرکز کرده (که بیشترین تجربه را در آن دارم) اما این مقاله را می‌توان برای تمام تجارت‌های آنلاین، بکار برد. همان‌طور که توجه کرده‌اید، من لیست را به دو دسته تقسیم کرده‌ام تا بتوان بهتر بتوانم آن‌ها را اولویت بندی کنم. سرمایه‌گذاری‌های ساده و طولانی مدت، تاکتیک‌های ساده، همان مواردی هستند که باید سریعا دست  بکارشان شوید. سرمایه‌گذاری های طولانی مدت، مواردی هستند که شما باید در آنها ارزیابی انجام دهید. شما باید فکر کنید که این روش‌ها، ارزش سرمایه‌گذاری و زمان را دارند یا خیر، زیرا ممکن است با توجه به شرایط خاص تجارت شما، مناسب نباشند. 

    بگذارید شروع کنیم.

    روش‌های ساده

    ۱. FAQ برای کلمات کلیدی طولانی

    این یک مورد را از دوست عزیزم، نیل پاتل انتخاب کرده‌ام که از متخصصین سئو و رشد استارت‌آپ است. ایده اولیه استفاده از FAQ (یا فروم پشتیبانی) برای هدف گرفتن فرآیندهای طولانی است، مخصوصا آنهایی که باعث تصمیم به خرید می‌شوند. معمولا در فرآیندهای طولانی، مشتری احتمالی، در اوایل فرآیند طولانی خرید قرار دارد. موضوعات هدف‌مند FAQ با استفاده از تحقیق بر کلمات کلیدی می‌تواند به شما کمک کند تا در بالاترین رتبه برای سوالاتی قرار بگیرید که مشتریان شما در ذهن دارند. وقتی چنین کاری انجام می‌دهید، مطمئن شوید که  FAQ کلید هدایت کننده (Call to Action) شفاف برای ثبت نام در محصولات و خدمات شما دارد. و همین‌طور این کار باعث از بین رفتن صفحات و محتوای شاخص گذاری شده شما نمی‌شود. همین‌طور توجه داشته باشید که جامعه شما و کاربرانتان، مدام در حال ایجاد محتوا هستند. ابزارهایی مثل UserVoice و GetSatisfaction پلتفورم‌هایی عالی برای کاربران FAQ شما هستند، زیرا باعث می‌شوند بتوانید از  استایل CSS خودتان استفاده کنید. شرکت نیل به نام، CrazyEgg، یک نمونه عالی از این نوع عملکرد است. 

    ۲. تماس دستی با اولین مشتری‌ها

    اولین مشتری شما، احتمالا سرسخت‌ترین حامی شما نیز خواهد شد، اما اگر – و تنها اگر – شما به خوبی با آنها رفتار کنید. در 100 مشتری اول، شما باید با هر کدام به طور شخصی تماس داشته باشید. منظور من یک ایمیل از پیش تعیین شده یا یک ایمیل از info شما نیست. منظورم یک ایمیل کاملا شخصی است. این تنها شانس شما برای ایجاد حامیان، بوسیله تشکر کردن از آنها برای ثبت نام است. شما باید به آنها بگوئید، که می‌توانید کمکشان کنید، چه آنها نیاز داشته باشند و چه خیر. این مسئله بسیار ساده و مشخص است. اما هنوز بسیاری از شرکت‌ها، ان را نادیده می‌گیرند.  اگر شما بیش از 100 مشتری (و بودجه مناسب) دارید، نگاهی به سرویس میل چیمپ انداخته و فرآیندهای تماس با مشتریان را کمی توسعه دهید. بعد از تنظیم اولین کمپین در میل چیمپ، شما ایمیل زیر را دریافت می‌کنید، که یک هدیه نیز در آن است – یک تی شرت با مارک میل چیمپ

    ۳. توزیع بین شرکا

    برای من عجیب است که چرا شرکت‌های نرم افزاری، از توزیع کار بین شرکا استفاده نمی‌کنند. مفهوم توزیع  بین شرکا، بسیار ساده است. یک پیشنهاد تخفیف برای محصول یا خدماتی که شما در میان شرکا توزیع می‌کنید. ما این کار را در MOZ انجام داده‌ایم، حتی با اینکه آمار بسیار بزرگی است (بیش از 7000 خدمت آزمایشی و 2000 کانورژن پولی در یک سال) توجه داشته باشید که هیچ هزینه‌ای برای این کار لازم نیست، تنها هزینه اجرا بالا می‌رود، زیرا شما باید برای ارائه پیشنهاد به دیگران، هزینه صرف کنید (برای مورد MOZ که این طور بود). برای اجرای این امر در تجارت، شما به چند چیز نیاز دارید. اولین چیز، صفحه شرکاست، یک URL که شما می‌توانید، برای هر شریکی که پیشنهاد و شرایط آن را توضیح می‌دهد، ایجاد کنید. سپس از یک پلتفورم برای، عمل کردن به قول خود استفاده کنید. در MOZ، این پلتفورم Perks است، که به ما اجازه می‌دهد علاوه برای ارائه ارزش ویژه به مشتریان، بتوانیم بازاریابی ترکیبی نیز انجام دهیم. در بخش زیر، مثالی از توزیع بین شرکا وجود دارد که ما با بعضی از دوستان خود در WPMU انجام داده‌ایم. 


    فایل

    اسپانسر این مقاله شوید:


leftBox