panel

fsNetwork

۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
دفتر فروش
  • Phone: ۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
  • Email: sales@digiseo.ir
دفتر فنی
  • Phone: ۰۲۱-۶۶۳۷۸۸۵۸
  • Email: technical@digiseo.ir
QR Code دیجی سئو

  • عنوان:
    پیام:

container

content

  • استفاده از سئوی مدرن برای ایجاد اقتدار برند- قسمت دوم
    استفاده از سئوی مدرن برای ایجاد اقتدار برند- قسمت دوم

    رضوان گاواریس یک مطالعه وسیع بر نحوه عملکرد جایگاه ویژه در نتایج گوگل انجام داده است. لیست شدن در نتایج این جایگاه ویژه، نه تنها باعث جذب ترافیک و افزایش کانورژن برای تجارت می‌شود، بلکه می‌تواند به ارتقای رتبه برند در تجارت نیز کمک کند.

    اما قطعا، انجام کاری که باعث شود پاسخ‌های شما در جعبه جواب‌های گوگل قرار بگیرد، به یکی دیگر از سیگنال‌های اقتدار (داشتن تعداد زیادی لینک طبیعی، اقتدار دومین و غیره) نیاز دارد.

    خب، کراولرهای جستجو معمولا چه چیزی را بررسی کرده تا مشخص کنند که آیا محتوای سایت برای قرار گرفتن در جعبه‌های پاسخ (ویژه) مناسب است یا خیر (بر اساس گفته‌های رضوان):

    1. اگر صفحه منتخب، شامل سئوال بسیار مشابه (اگر دقیقا همان سوال نباشد) باشد، و همین‌طور پاسخ را در فاصله کمی با جواب بیان کرده باشد (و حداقل بعضی از کلمات سوال را تکرار کرده باشد).
    2. اگر صفحه منتخب پاسخ به یک وب سایت قابل اعتماد تعلق داشته باشد. پس اکثر اوقات، اگر ویکیپدیا نباشد، احتمالا سایتی بسیار معتبر و دارای جایگاهی مناسب است، مانند بسیاری از سایت‌های دارای پسوند edu یا وب سایت‌های سازمان‌های خبری.

    البته، جان مولر نیز اخیرا بیان کرده است که لیستهای نمودار دانش را نباید برندسازی کرد. پس شاید از خود بپرسید که آیا این فعالیت و رویکرد اصلا ارزش دارد؟

    اما صبر کنید، کمی بیشتر فکر کنید - هدف به تنهایی بهینه سازی محتوا برای نمودار دانش گوگل است که به شما اجازه می‌دهد تا محتوای بهتری را به کاربران ارائه کنید (این دقیقا همان چیزی است که گوگل به آن پاداش می‌دهد). پس اگر می‌خواهید برند بسازید، انجام این کار در فعالیت‌هایتان نقش اساسی خواهد داشت. به

    وضوح، هویت برند را برای مخاطبین خود تعریف کنید

    چشمگیر بودن و توانایی مجزا کردن برندتان از رقبا، در بازاریابی اینترنتی حیاتی است (چه تمایز از طریق محتوا باشد، چه از طریق حسی که افراد مجرب در زمان استفاده از سایت/خدمات/محصولات شما احساس می‌کنند).

    بهینه سازی از طریق برندینگ به شما اجازه می‌دهد تا روشی که افراد در مورد شما صحبت می‌کنند را خودتان مشخص کنید. این عامل مخصوصا در زمانی بیشترین اهمیت را دارد که هدف شما افزایش بیان برند است. این کار بر فعالیت‌های سئو، برندسازی و کانورژن شما تأثیر بسزایی دارد.

    هر چه موتور جستجو سیگنال‌های بیشتری پیدا کند (حتی بیان نام بدون لینک) که نشان دهنده اقتدار شما در محدوده خاص شما باشد، برند شما بیشتر اعتماد جذب کرده و رتبه شما در صفحات نتایج جستجو بالاتر می‌رود.

    یک پورت فولیوی نویسندگی قوی بسازید

    عکس و نشان نویسندگی شاید از صفحات نتایج حذف شده باشند، اما این بدین معنا نیست که مارک آپ نویسندگی دیگر هیچ ارزشی ندارد.

    هم مارک ترافاگن و هم بیل اسلاوسکی نظرات خود را در مورد اینکه چرا نویسندگی اهمیت دارد، بیان کرده‌اند. و مشخص است که اقتدار یک نویسنده هنوز عاملی مهم در جستجو است، زیرا به گوگل اجازه می‌دهد تا به راحتی متخصصین موضوعات و  نوشته‌های ارزشمند موجود در اینترنت را پیدا کند.

    این کار به متمایز کردن برند و ناشرین کمک کرده که می‌تواند نمرات شما را بر اساس محبوبیت و مقبولیت توسط دیگران (رتبه نویسنده) بالا ببرد.

    این کار می‌تواند به خوبی برندسازی را تکمیل کند، مخصوصا وقتی شما تلاش‌های بازاریابی محتوایی را از طریق بلاگ نویسی مهمان در صنعت‌های خاص بلاگ تقویت می‌کنید. در این صنعت‌ها، شما به راحتی می‌توانید پیروان و خوانندگان زیادی را جذب کنید.

    مطمئنا، برای بهینه سازی نمودار دانش می‌توان کارهای زیادی را انجام دارد. در بخش زیر، لیست کوتاهی از مواردی است که ای. جی. کان امسال در بلاگش بیان کرده و هنوز مفید هستند:

    • از نام در نوشته‌های خود استفاده کنید.
    • با دیگران ارتباط برقرار کرده و به سایت‌های مرتبط لینک بدهید.
    • داده‌های ساختاری را برای افزایش تشخیص ذات سایتتان اجرا کنید.
    • حضور در گوگل را بهینه‌تر کنید.
    • در ویکیپدیا حضور پیدا کنید.
    • ورودی Freebase خود را ویرایش و آپدیت کنید.

    برندسازی اینترنتی از طریق لینک‌سازی وسیع

    روابط صحیح باعث می‌شود لینک‌سازی وسعت پیدا کند.

    در گذشته، بسیاری از وبمسترها باور داشتند که بهتر است هزاران لینک از منابع متفاوت داشته باشند، که واضح است باعث شده بود از حیطه کاری و عملی خود خارج شوند و اعتبار و منزلت سایت خود را نزد گوگل از دست بدهند. و متاسفانه، بلاگ‌نویسی مهمان به عنوان تاکتیک لینک‌سازی نیز به بخشی از این فعالیت دیوانه‌وار تبدیل شد.

    من این مسئله را بارها بیان کرده‌ام، و بازهم می‌گویم: بهتر است چند لینک کم از چند منبع لینک بسیار معتمد داشته باشیم تا صدها لینک از سایت‌های کوچک و نامشخص داشته باشید.

    بر روی ایجاد سیگنال‌هایی تمرکز کنید که رابطه‌ها را به خوبی نشان می‌دهند، زیرا احتمالا قوی‌ترین سیگنال خارج سایتی محسوب می‌شوند که می‌توانید ایجاد کنید.

    وقتی سایر سایت‌ها و بلاگ‌های موثر در حیطه شما، از برند شما نام می‌برند (چه از طریق لینک، اشتراک‌گذاری اجتماعی، یا حتی بیان نام‌های برند بدون لینک)، شما بخشی از لیست سایت‌هایی می‌شوید که مورد اعتماد موتورهای جستجو هستند.

    این کار بر نحوه مشاهده شدن شما به عنوان برند و به عنوان یک نویسنده تأثیر می‌گذارد، زیرا آنها به این نگاه می‌کنند که شما مورد اعتماد یک برند دیگر قابل اعتماد در صنعت خودتان هستید.

    این رابطه‌ها می‌توانند فرصت‌های زیادی برای کسب لینک طبیعی و ایجاد سرنخ فروش نیز بوجود بیاورند، زیرا بازهم دیگران به برندهایی که به شما اعتماد دارند، اعتماد می‌کنند.


    فایل

    اسپانسر این مقاله شوید:


leftBox