panel

fsNetwork

۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
دفتر فروش
  • Phone: ۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
  • Email: sales@digiseo.ir
دفتر فنی
  • Phone: ۰۲۱-۶۶۳۷۸۸۵۸
  • Email: technical@digiseo.ir
QR Code دیجی سئو

  • عنوان:
    پیام:

container

content

  • سال ۲۰۱۶ و افزایش ۵.۴ میلیون نفری کاربران شبکه‌های اجتماعی
    سال ۲۰۱۶ و افزایش ۵.۴ میلیون نفری کاربران شبکه‌های اجتماعی

    شرکت eMarketer با مقایسه پایه کابری ۵ شبکه اجتماعی پی برده است که ایسنتاگرام بیشترین سرعت رشد را دارد در حالی که شهروندان میانسال بیشتر در فیسبوک عضو می‌شوند.

    بر اساس دادههای eMarketer، نزدیک به ۱۸۰ میلیون آمریکایی از شبکه اجتماعی استفاده کرده و ۵.۴ میلیون کاربر دیگر تا سال بعد اضافه خواهند شد.

    این شرکت تحقیق بر بازار تعداد کاربران فیسبوک، تویتر، اینستاگرام، PinTerest، Tumblr را شمرده و تعداد آنها را بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ مقایسه کرده تا بتواند تعداد کاربران ۲۰۱۶ را تخمین بزند.

    کاربران ۰ تا ۱۱ ساله

    تا سال بعد، ۱.۹ میلیون کاربر اجتماعی کمتر از ۱۲ سال اضافه خواهد شد. آماری که از ۳۰۰۰۰۰ کاربر در سال‌های گذشته شروع شده است. تحقیقات با توجه به ۳ میلیون کاربر فعال این دامنه سنی پیش بینی کرده است که روند افزایش تصاعدی وجود دارد، البته حضور آنها در Pinterest و Tumblr راکد خواهد بود.

    کاربران ۱۲ تا ۱۷ ساله

    مانند گروه جوانتر، ۲۱.۱ میلیون نوجوان در شبکه‌های اجتماعی وجود دارند که تعداد آنها تغییر زیادی نخواهد کرد. در دو سال گذشته این گروه بیشتر به Pinterest و اینستاگرام علاقه داشته‌اند. از سال ۲۰۱۳ تا سال ۲۰۱۶ تعداد کاربران ۱۲ تا ۱۷ ساله در اینستاگرام نزدیک به دو برابر و در Pinterest نزدیک به چهار برابر شده است.

    کاربران ۱۸ تا ۲۴ ساله

    ۲۸.۳ میلیون نفر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. ۱۵ درصد از این افراد ۱۸ تا ۲۴ سال سن دارند. در حال حاضر این گروه با ۱۱.۷ میلیون کاربر فعالترین اعضای تویتر محسوب می‌شوند. سال بعد، تعداد آنها ۶۰۰۰۰۰ نفر افزایش خواهد داشت. تعداد اعضای این گروه سنی در اینستاگرام نیز نزدیک به ۱ میلیون افزایش خواهد داشت.

    کاربران ۲۵ تا ۳۴ ساله

    این گروه فعالترین اعضای شبکه‌های اجتماعی محسوب شده و بیشترین استفاده را از تمامی شبکه‌ها به جز تویتر دارند. البته سال بعد گروه ۱۸ تا ۲۴ ساله با این گروه هم پا شده و هر دو نزدیک به ۱۲.۳ میلیون پایه کاربری خواهند داشت. همین‌طور این گروه بیشترین رشد را در پلتفورم اشتراک گذاری عکس، اینستاگرام را به خود اختصاص داده و استفاده از آن نسبت به سال ۲۰۱۳ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

    کاربران ۳۵ تا ۴۴ ساله

    به غیر از فیسبوک، که نزدیک به ۲۵ میلیون کاربر دارد، این گروه سنی در Pinterest بیشترین فعالیت را داشته و ۲۱ درصد از کاربران آن را شامل می‌شود. eMarketer باور دارد که این گروه افزایش ۴۰۰۰۰۰ کاربری را تجربه خواهد کرد. بیشتر افزایش پایه کاربری در تویتر و از ۸.۷ میلیون به ۹.۵ میلیون خواهد بود.

    کاربران ۴۵ تا ۵۴ ساله

    در حال حاضر ۲۶.۴ میلیون کاربر با سن بین ۴۵ تا ۵۴ سال در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند. حضور آنها نسبت به گروه ۳۵ تا ۴۴ ساله کمتر است، اگرچه میزان استفاده آنها از ۵ شبکه اجتماعی روند افزایش مشابه را تجربه خواهد کرد.

    کاربران ۵۵ تا ۶۴ ساله

    کمتر از ۵ میلیون نفر در این گروه سنی از تویتر، Pinterest، و ایسنتاگرام استفاده می‌کنند. نزدیک به ۱.۵ میلیون نفر از این گروه نیز در Tumblr فعالیت دارند. این گروه سنی که شامل ۲۰ میلیون کاربر می‌شود، در فیسبوک بیشترین فعالیت را دارند. در حال حاضر ۱۷.۱ میلیون کاربر ۵۵ تا ۶۴ ساله در فیسبوک فعال هستند و سال بعد به ۱۷.۵ میلیون افزایش پیدا خواهند کرد.

    کاربران ۶۵ سال به بالا

    شهروندان سالمند بزرگترین گروه تطابق با شبکه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند. تا سال ۲۰۱۶، کاربران این گروه سنی نسبت به ۲۰۱۳ دو برابر خواهد شد. سالمندان معمولا در اینستاگرام و Tumblr فعالیتی ندارند. البته در Pinterest و تویتر فعالیت قابل توجهی دارند. این انتظار میرود که ۱۰.۶ میلیون کاربر این گروه در سال ۲۰۱۶ به ۱۲.۲ میلیون کاربر افزایش پیدا کرده تا فیسبوک محبوبیت خود را در این گروه حفظ کند.

    منبع

    http://www.clickz.com/clickz/news/2390316/social-media-will-have-44-million-more-users-by-2016?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed: clickz (ClickZ - News)


    فایل

    اسپانسر این مقاله شوید:


leftBox