panel

fsNetwork

۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
دفتر فروش
  • Phone: ۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
  • Email: sales@digiseo.ir
دفتر فنی
  • Phone: ۰۲۱-۶۶۳۷۸۸۵۸
  • Email: technical@digiseo.ir
QR Code دیجی سئو

  • عنوان:
    پیام:

container

content

  • بازاریابی اینترنتی-بخش اول
    بازاریابی اینترنتی-بخش اول

    بازاریابی اینترنتی

    بازاریابی اینترنتی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت گفته می شوددر انجام این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کرد و سپس وب سایتی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کردتعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستنداز جمله این اهداف می توان ترغیب بازدید کنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول ، دانلود کاتالوگ شرکت ، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار ، عضویت در وب سایت و … اشاره کرد.

     

    مراحل ایجاد بازاریابی اینترنتی

    -     ۱- ایجاد وب سایت بر مبنای اهداف

    ۲تناسب افزایش ترافیک وب‌سایت با تعداد بازدیدکنندگان که به دو طریق صورت می گیرد:

             ۲-۱ بازاریابی برونگرا افزایش ترافیک یک وب سایت که این کار با صرف هزینه همراه استتبلیغات کلیکی، بنری، نشریات و غیره.

             ۲-۲ بازاریابی درونگرا افزایش ترافیک وب سایت بدون صرف هزینه و با ارائه اطلاعات مفید و سودمند به کاربران صورت گیرد.

     

    ۳تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه و بالفعل

    • استفاده از landing page ها (صفحات فروددر وب سایت باعث ترغیب بازدیدکنندگان به مشتریان بالفعل می‌شود.

    ۴اندازه‌گیری تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه و بالفعل

    ۵حفظ مشتری و تلاش برای ترغیب وی برای خرید مجدد انجام بازاریابی ایمیلی ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و … می تواند مشتریانی که یکبار از سایت خرید کرده اند را مجددا برای خرید از آن تشویق کند.

    شما می توانید این مطلب را در قالب pdfدر زیر دانلود کنید.


    فایل

    اسپانسر این مقاله شوید:


leftBox