panel

fsNetwork

۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
دفتر فروش
  • Phone: ۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
  • Email: sales@digiseo.ir
دفتر فنی
  • Phone: ۰۲۱-۶۶۳۷۸۸۵۸
  • Email: technical@digiseo.ir
QR Code دیجی سئو

  • عنوان:
    پیام:

container

content

  • بازاریابی اینترنتی-بخش دوم
    بازاریابی اینترنتی-بخش دوم

    بازاریابی درون گرا (Inbound Marketing) چیست؟

    به هر تاکتیکی در بازاریابی که متکی بر جلب توجه افراد بدون هزینه باشد گفته می شود. (تعریف هاب اسپات)

    استراتژیی در بازاریابی است که بر یافتن مشتری با ارائه اطلاعات مفید متمرکز شده است. (تعریف ویکی پدیا)

    به بیان ساده تر در بازاریابی اینترنتی درون گرا شرکت یا ارائه دهنده محصول یا خدمت ، توسط مشتریان در بستر اینترنت یافته می شود.

    ارکان بازاریابی اینترنتی درون گرا :

    ۱- بهینه سازی موتور‌های جستجو(SEO)

    ۲- رسانه‌های اجتماعی(Social Media)

    3- وبلاگ‌نویسی مربوط به کسب‌وکار(Busines Blogging)

     

    مراحل انجام بازاریابی اینترنتی درون گرا :

    ۱) یک وب سایت قدرتمند ایجاد و نگه داری کنید.

    ایجاد یک وب سایت کارا و موثر مرکز فعالیت بازاریابی اینترنتی و یافتن مشتری بالقوه برای شما می باشد.

    ۲) بازدید ها از وب سایت را افزایش دهید.

    با افزایش بازدید ها از وب سایت ، شانس تبدیل بازدید کنندگان به مشتری بالقوه را افزایش می دهید.

    ۱-۲- وبلاگ نویسی

    ۲-۲- رسانه های اجتماعی

    ۳-۲- بهینه سازی موتورهای جستجو(سئو)

    ۳- بازدید کنندگان از وب سایت را به مشتری بالقوه تبدیل نمایید.

    پیشنهادات ویژه و درخواست های انجام فعالیت ارائه و ایجاد نمایید تا مشتریان بالقوه در تمام سطوح بیابید.

    مانند : ارائه تخفیف ،ایجاد صفحات فرود

    ۴- مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل نمایید.

    اطمینان حاصل کنید که می دانید مشتریان بالقوه چه صفحاتی را از وب سایت بازدید می نمایند و چه موقع به وب سایت باز می گردند.

    فعالیت هایی انجام دهید تا باعث افزایش سطح آگاهی مشتریان بالقوه گردد و آن ها را هر چه بیشتر برای تبدیل شدن به مشتریان بالفعل آماده نمایید.(مانند استفاده از بازاریابی ایمیلی)

    ۵- همه چیز را اندازی گیری نمایید.

    تعداد تبدیل بازدید کنندگان از وب سایت به مشتریان بالقوه.

    تعداد تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل.

    هزینه به ازای تبدیل هر بازدید کننده از وب سایت به مشتری بالقوه.

    هزینه به ازای تبدیل بازدید کننده از وب سایت یا مشتری بالقوه به مشتری بالفعل.

    شما می توانید این مطلب را در قالب pdfدر زیر دانلود کنید.


    فایل

    اسپانسر این مقاله شوید:


leftBox