panel

fsNetwork

۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
دفتر فروش
  • Phone: ۰۲۱-۸۸۸۹۴۹۳۶
  • Email: sales@digiseo.ir
دفتر فنی
  • Phone: ۰۲۱-۶۶۳۷۸۸۵۸
  • Email: technical@digiseo.ir
QR Code دیجی سئو

  • عنوان:
    پیام:

container

content

  • بازاریابی اینترنتی- بخش سوم
    بازاریابی اینترنتی- بخش سوم

    بازاریابی حلقه بسته

    بازاریابی حلقه بسته ، نوعی از بازاریابی است که به گزارشات حلقه بسته متکی می باشد.

    گزارشات حلقه بسته: نوعی از گزارشات است که تیم فروش در اختیار قسمت بازاریابی قرار می‌ دهد و شامل مواردی همچون اتفاقاتی که برای مشتریان بالقوه پس از آشنایی با شرکت می افتد می باشد که به شناسایی هر چه بهتر منابعی که از طریق آن ها مشتریان با شرکت آشنا می شوند یاری می رساند.

     

    مراحل انجام بازاریابی حلقه بسته

    مرحله اول : بازدید کننده وارد وب سایت می شود و و یک فایل کوکی که حاوی منبع ارجاعی وی است ایجاد و ذخیره می گردد.

    کوکی چیست؟

    کوکی اطلاعاتی است که از طرف سرور در هنگام بازدید از وب سایت بر روی رایانه کاربر ذخیره می گردد و در دفعات بعدی بازدید کاربر از وب سایت ، این اطلاعات قابل استفاده می باشد.

     

    مرحله دوم : بازدید کننده از وب سایت بازدید می نماید و کوکی فعالیت های وی را ردیابی می کند.

    پس از افزایش ترافیک وب سایت و تشخیص منبعی که بازدید کنندگان از طریق آن وارد وب سایت می شوند ، نوبت به ردیابی رفتار بازدید کنندگان می رسد. صفحاتی که بازدید و یا دقایقی که در صفحات سپری می نمایند و موارد دیگر مورد ردیابی قرار می گیرد.

     

    مرحله سوم : بازدید کننده به مشتری بالقوه با تکمیل یا ثبت یک فرم تبدیل می شود.

    در این مرحله بازدید کنندگان به صفحات فرود راهنمایی می شوند. صفحه فرود صفحه ای است که در آن ، خواسته یا تقاضایی برای انجام در انتظار بازدید کننده است. . علاوه بر اهمیت تشخیص اینکه بازدید کنندگان از کجا وارد وب سایت می شوند این مورد نیز حائز اهمیت است که بازدید کنندگان چه کسانی هستند. با تکمیل فرم که حاوی نام ، ایمیل ، شماره تماس و غیره است اطلاعات تکمیل تری از بازدید کننده به دست می آید که در بانک اطلاعات ذخیره می گردد.

     

    مرحله چهارم : بازدید کننده به مشتری بالفعل تبدیل می شود و به اعتبار منبع ارجاعی وی افزوده می گردد.

    در این مرحله مشخص می گردد که بازدید ها چگونه به فروش تبدیل می شوند. کدامیک از منابع ارجاعی به وب سایت بیشترین مشتری را برای شرکت به ارمغان آورده است؟ آیا راه هایی برای بهینه سازی و افزایش کارایی دیگر منابع ارجاعی وجود دارد؟

    بازاریابی حلقه بسته شما را قادر می سازد فعالیت هایی که برای شما درآمد زیاد یا کم دارند را تشخیص دهید.

    شما می توانید این مطلب را در قالب ‌pdf در زیر دانلود کنید.


    فایل

    اسپانسر این مقاله شوید:


leftBox